HTML

Egy dékánhelyettes sirámai (és örömei...)

A Faipari Mérnöki Kar oktatási dékánhelyettesének blogja - hátha valakit érdekel...

Friss topikok

  • bape73: Jó szerencsét! Tisztelt Dékánhelyettes Úr! Kár, hogy a blog aktivitása nagyon csekély, viszont ör... (2012.08.03. 23:09) Levelezősök vs. nappalisok
  • The Miz: Nekem szerencsére már 2. vizsgaalkalommal meglett méghozzá hármas jeggyel jutalmazott a tanár úr ... (2011.11.16. 18:28) Hogy lehet a Kánnárnál kettest kapni?
  • Kornyik Kálmán Faipari mérnök 2009: Csatlakozom az előttem szólóhoz. Dr. Hantos Zoltán Barátom az építési tanszéken szerintem tud segí... (2011.04.07. 23:02) Balekhét... grrrr!
  • LejoBaci(R): @bape73: Úgy néz ki, kicsit felpörögtek az események, így hamarosan születhet újabb bejegyzés is..... (2011.02.02. 10:03) A dékánhelyettes is emberből van...
  • aye davanita: Jó Szerencsét! Én pedig nem szeretném arra "kihegyezni" az álláspontomat, hogy "azok más idők volt... (2011.01.24. 22:09) Selmec, Selmec, sáros Selmec...

Linkblog

2009.02.12. 17:48 LejoBaci(R)

A dékánhelyettes is emberből van...

Amikor dékánhelyettes lettem, csak halvány sejtéseim voltak, hogy mire vállalkozom... Sokféle nehézségre készültem, persze véletlen sem azokra, amelyekkel végül szembetaláltam magam...

Egy dékánhelyettes élete tele van meglepetésekkel. Sokszor nagyon idegesítő, néha felemelő és boldog, és nagyon sokszor humoros - főleg, ha az ember képes néha a legijesztőbb és legdühítőbb dolgokon is nevetni (ez szerintem egy ilyen munkához alapkövetelmény.)

Ja, én még életemben soha nem blogoztam. Bocsánat, füllentek: egyszer felkértek a vagyok.blog.hu-ra, hogy írogassak dolgokat - én írtam az első bejegyzést (http://vagyok.blog.hu/2007/01/16/elso_probalkozas_1). Később rájöttem, hogy valószínűleg nem ilyesmiket szoktak írogatni az emberek, ezért elbátortalanodtam - most még egyszer nekivágok... Meglátjuk, mi sül ki belőle.

u.i.: amúgy a vagyok blogot nagyon tudom ajánlani - valószínűleg a legsikeresebb keresztény blog a neten.

4 komment

Címkék: bevezető személyes


A bejegyzés trackback címe:

https://oktdh.blog.hu/api/trackback/id/tr82939437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bape73 2011.01.14. 22:02:11

Jó szerencsét!
Él még a blog?
Nem nagyon látok mozgást rajta.
Péter

LejoBaci(R) 2011.01.21. 11:42:55

@bape73: Kedves Péter!

Sajnos, hosszú ideje egyszerűen nem volt lehetőségem írogatni - és újraindítani nyilván nehezebb, de talán valamikor lesz még rá energiám. Egyenlőre szunnyadozik...

bape73 2011.02.01. 21:57:01

Jó szerencsét!
Sajnálom, mert én is jó ötletnek tartottam a tanár-diák kapcsolatnak ezt a formáját.
Úgy gondolom, ennek a szunnyadozásnak azért kicsit - a diákok részéről mutatkozó - érdektelenség is az oka.
Egy-két észrevételt azért én teszek, hátha más is kedvet kap.
Péter

LejoBaci(R) 2011.02.02. 10:03:45

@bape73: Úgy néz ki, kicsit felpörögtek az események, így hamarosan születhet újabb bejegyzés is... lenne miről.
süti beállítások módosítása